bra start på dagen


April 2011, hoppas våren (och sommaren!) kommer tidigt i år med!

Vaknade vid åtta och gick upp drygt en halvtimme senare, hade en liten tyst diskussion med mig själv vare sig jag skulle ta en morgonpromenad eller bara gosa ner mig i soffan. Tre ynka minusgrader och SOL, inget snack om saken. Stillade min hunger med ett glas berocca, snörade på mig skorna och knallade iväg. Benen kändes tunga som bly, men jag tog mig runt och var hemma drygt 40 minuter senare.

Nu ligger frukosten i magen, dags för dusch och fix. Om en timme är det dags att bege sig mot jobbet och beta av veckans sista 10 timmar. På måndag och tisdag är jag ledig och det ska bli så SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0