Lucky me

Har haft en grymt bra dag idag. Började med gymmet, sen iväg på massage för att knåda ut alla 781 muskelknutar i min rygg. Känns helt underbart att slippa vara så himla stel (måste verkligen skärpa till mig, sträcka på mig och köra en massa bål-övningar). Resten av dagen har jag tillbringat med världens bästa Mathilda, druckit en massa kaffe och snackat om allt mellan himmel och jord. Hon är så himla fin och jag är så glad att jag fått chansen att lära känna denna underbara människa.

Ska krypa till kojs och varva ner med en bok. Imorgon har jag planer på att ha en minst lika bra dag, beta av viktiga saker som banken och gymmet ialla fall. Gnight!

Kommentarer
Postat av: IAATC.SE

Vi skulle ju ses idag? Men du svarade ju inte på mitt sms :P Men tro mig, jag har haft fullt upp idag ändå. Men kaffe snart tycker jag också. Puss

2012-02-08 @ 21:17:55
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0