talking to the moon

Herregud vad jag har sovit dåligt inatt (såg nu att det har varit fullmåne, boven i dramat kanske?)! Somnade runt halv elva, vaknade igen strax efter två och kunde inte somna om. Gick och la mig på soffan och kikade på TV, kände mig konstant kissnödig men det var bara min blåsa som spelade mig ett spratt (får springa och köpa massa citroner och tranbärsjuice sen, orkar inte med en ev. penicillinkur)?Strax innan sex var det dags för darling att gå upp och jag kröp ner i sängen och somnade tillslut och tjugo över åtta var jag uppe igen. Hejohå, sover förmodligen tidigt och länge ikväll!


Piggnar till med en omelett med salami och brieost, ett glas berocca och en massa vatten.

Kommentarer
Postat av: IAATC.SE

Ah så dumt :(

Dock vet jag inte om jag hinner måndag-tisdag. På måndag ska jag på jobbintervju och sen på föreställning på kvällen och på tisdag är det jobbdag :/

2012-02-09 @ 09:56:53
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0