40 minuter


Ge mig bar asfalt och bruna (snygga) ben!

Har insett att tid inte är något man har, det är något man tar sig. Efter att ha jobbat 6-16.30 var jag ganska så trött när jag kom hem, men jag har ju lovat mig själv att åtminstone ta en promenad varje dag. Så det var vad jag gjorde, snörade på mig joggingskorna och ut genom dörren igen, 40 raska minuter senare kunde jag, med gott samvete, sleva i mig mina lchf-våfflor och nu sitter jag här med min te-kopp. Ska ta mig en dusch och se på gårdagens avsnitt av Biggest Loser Sverige. Sen lär det inte dröja alltförlänge innan det är dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: emmmmaaaa!!!!!

hej!

hoppas allt är bra...vad duktig du är som kämpar på med promenader och nyttig mat! glöm inte bort att man lever en gång och att det är okej att äta lite semlor också. ;) fast jag hörde att ni inte har börjat med det på rival ännu. ska ni göra det? förlåt att jag inte hörde av mig i veckan men jag antog att din mamma kom på besök :)vi ses snart igen, kram!!!

2012-01-21 @ 12:36:34
URL: http://emmsooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0