det här händer inte..

Herrejävlar. På tal om fredan den 13e. Gissa vem som spyr lagom tills det är dags att gå till jobbet. Som dessutom inte får tag på sina kollegor för att telefonen på jobbet ligger nere. Efter att ha slussats fram och tillbaka mellan receptionen och caféet fick jag tillslut en av receptionisterna att springa över till caféet och säga att jag var sjuk.

Så himla typiskt. Haft ont i huvet sen igår kväll och mått lite illa, men nu när jag tände lampan på badrummet för att göra mig iordning så flimmrade det framför ögonen på mig och det var bara att kasta sig över toaletten. Så sjukt typsiskt, när jag ska jobba i helgen och dessutom är helgansvarig. Försöker skölja bort det dåliga samvetet med en alvedon och stänger de blå en stund.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men din stackare!!! Vilken jäkla otur! Krya på dig!

2012-01-13 @ 13:30:35
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: heddas halsa

Whaa, stackare! KRYA på dig. Stor kram

2012-01-13 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0