Fredagen den 13e

Vaknade av att min prins låg nere i fotändan på sängen, med täcket över axlarna och småsnarkade lite. Puttade till honom med foten, ville ju inte att han skulle komma försent till jobbet. Han blev lite grinig och jag blev sur för att han skulle hålla på att krångla så jag inte fick sova vidare. När han går ut ur sovrummet tittar jag på mobilen och blir skitsur för att klockan har ställt om sig. Kravlar upp ur sängen och frågar Andreas vad klockan är, "sex, typ?". Kollar på hans mobil. Den visar 00.18, kollar på hans andra (ja han har två) och den visar såklart också 00.18. KUL! Jag brukar alltid får putta på Andreas när han ska upp på morgonen, för han är en snoozare. Men nu hade jag väl antagligen puttat på honom för att han snarkat och då hade han fått det till att han skulle upp till jobbet. Så det var ju skönt att kunna krypa ner och sova ett gäng timmar till.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha :D

2012-01-13 @ 10:24:54
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0