frukostmani



En lördagsfrukost hemma hos mamma i kära värmland.

En söndagsfrukost, adderade några bitar brie och en ny bok.

En onsdagsfrukost hemma i Jakobsberg. Ackompanjerad av nyhetsmorgon of course.

Jag är en väldigt morgontrött människa. Men när jag väl kommer upp så är det ju så himla skönt att äta en god och mysig frukost, innan dagen drar igång. Ska snart göra mig iordning och ta mig in till stan, ska möta upp min fd. kollega Emma, vid 12 och fika/luncha nånstans på söder. Det blir en riktig Emma-dag idag, för ikväll kommer min andra kära Emma- hela vägen från Växjö. Ska bli så kul, vi har ju inte hängt på riktigt sen Oslo-tiden. Idag blir en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0