I've got another confession to make im your fool, Everyone's got their chains to break Holdin' you

Igår var ingen bra dag alls. Huvudvärken satt i hela dagen, det var tokmycket att göra på jobbet och allt bara krånglade. Och jag måste erkänna att igår åt jag några bitar choklad. Himla dumt, men jag kände att jag faktiskt förtjänade dem igår, min själ behövde det. Dock var det inte så gott som jag brukar tycka, så nu gör det ju inget att låta bli igen och jag vet att jag inte kommer vika ner mig igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Det bästa sättet att komma över en frestelse är att falla för den" ;)

Och så är det ju bara bra om det inte ens är så gott som man trodde, då vet man ju till nästa gång. Tycker ändå att det är grymt bra jobbat med sockret!

2012-01-27 @ 14:09:22
URL: http://justdo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0