killer legs

Håhå, idag har jag varit på SATS Zenit och tränat med Benita. Hade inte bestämt mig för vad jag ville träna, så jag hakade på henne och körde hennes mördar-benpass. Kommer förmodligen inte kunna gå imorgon, men effektivt lär det va. Härdar mat ut med det upplägget så lär man ha killer legs lagom till bikinisäsongen ialla fall.

Efteråt åt vi lunch på John Chris Coffee på Drottninggatan. Förutom att tjejen i kassan hade en vädligt sur uppsyn (och inte var värst trevlig när hon öppnade munnen heller) och att min sallad med mozarella och parmaskinka var ganska fattig på just de ingredienserna (och isbergssallad är en väldigt tråkig sallad) så var det riktigt trevligt. Mätt och belåten kunde man med tunga ben ta sig mot pendeltåget, hem till lilla Jakobsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0