Söderhäng


Fina Emma, när vi var på Cafe String på Bondegatan för ett par veckorsen. You gotta love Södermalm.

Efter tvätthysterin slängde jag i mig en lchf-pizza och sen var det dags att ta tåget till Mariatorget, för ett snabbt möte på jobbet. Knallade ut därifrån med lite mer motivation, möte upp min fina Emma och knallade bort till Loui Loui på Bondegatan. Sörplade te och snackade bort ett par timmar. Underbara människa, man blir så glad när man umgås med henne!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en stor balja te, turkisk yoghurt och sesammacka. Det tog dryga 6 timmar innan hungern sakta med säkert började göra sig påmind, den där pizzan jag åt till lunch satt himla bra i magen alltså.

Kommentarer
Postat av: emmma

åh, man blir så glad av att umgås med dig också!!!! :)

2012-01-24 @ 21:14:18
URL: http://emmsooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0