sweet tooth

Igår var jag konsant sötsugen hela dagen, visste inte var jag skulle göra av mig själv. Gnagde på ostbitar, drack en massa vatten, te med grädde i. Det var verkligen inget som bet. Det var lite som ett mantra i mitt huvud, "jag är så sugen på geisha, jag är så sugen på geshia". Men inte köpte jag mig någon chokladkaka för det. Tycker dock att det är lite konstigt att jag blev sådär efter sju dagar, borde väl ha varit andra eller tredje dagen kanske?

Idag vaknade jag med en rejälv huvudvärk och dessutom vräker snön ner här utanför, så jag ORKAR verkligen inte träna/ut och gå idag. Ska jobba 12-22.30. Tycker det får vara nog med motion för idag.

Kommentarer
Postat av: IAATC.SE

Det tar typ 2-3 veckor innan man blir av med sockersuget. Keep on fighting!

2012-01-26 @ 12:51:15
URL: http://iaatc.se
Postat av: Jenny

Fan vad bra att du stod emot!!!! Sötsug är inte att leka med... :P

2012-01-26 @ 17:05:19
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0