crazy and sick!

Det blev ingen body-pump i lördag, försov mig och vaknade när passet redan var slut! Hejåhå, jag som faktiskt var bra i knäet och som verkligen såg fram emot det där passet. Men något som faktiskt blev av var den där personalfesten. Crazy. Började med mat på Thaiboat i Skanstull, hängde där i ett gäng timmar tills bussen förde oss mot nästa destination- Scandic Malmen. Så himla lyckat. När klockan började närma sig två var det dags att vandra hemåt, för klockan 6 var det dags att stämpla in och börja jobba.

Men precis som efter förra personalfesten så blev jag superförkyld och febrig, så nu får jag vara hemma resten av veckan! Men det är nästan helt värt det, för det var verkligen så himla kul. Men tur att det bara är jul- och sommarfester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0