headache deluxe

Nu har jag lyst med min frånvaro igen. Det som skulle vara min jobbhelg blev en sjukhelg. Gick hem från jobbet i lördags efter någon form av migränanfall. Började med att jag såg suddigt och kunde inte fästa blickan, fick liksom ingen skärpa. Sen började jag bli yr och huvudvärken började komma smygande. Som om inte det var nog så domnade min vänstra hand bort och samma sak i en del av underläppen. Då trodde jag seriöst att jag höll på att få en stroke.

Det var bara att stämpla ut och åka hem och vila. Förmodligen var det bara stress som utlöste det hela, resten av kvällen och hela dagen igår har jag förflyttat mig mellan soffan och sängen.

Idag mår jag bättre ialla fall, peppar peppar, ska iväg och jobba vid tolv och sedan är jag ledig i tre dar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0