Plötsligt händer det


Suddig bild av sovalkoven i lägenheten vi bodde i, i höstas. Den där "kristallkronan" ska inhandlas vid nästa IKEA-besök.


Idag har det målats garderober och dörrkarmar för fulla muggar. Ingen träning har det blivit av men jag räknar med träningsvärk efter att ha klättrat upp och ner på en pall plus en himla massa knäböj. Men IMORRN ska jag träna. Och måla klart. Och köpa tapeter.

Jag tror jag behövde den där migränhelgen, för nu känner jag mig fasen så mycket piggare och framför allt motiverad. Inte bara inför att ta tag i min kost och träning utan också att bli klar med mitt andra evighetsprojekt-lägenheten. Kan inte vänta på att bli klar med hallen så jag får börja riva och måla i badrummet.

Två dagar utan godsaker och onyttigheter, imorgon är det dag TRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0