sleepless


Stekt ägg, omega-3, berocca och en stor kopp blåbärs-te med en skvätt grädde.

Klev upp ur sängen strax innan halv åtta och trots att jag bara har inkasserat dryga 4 timmars sömn så är jag inte alltför trött. Förmodligen beror det ju mycket på att det redan var ljust när jag gick upp (så jävla underbart!). Dock fick hela dagen en timmes förskjutning, hade egentligen planerat att vara på gymmet vid sju, för jag har en lång lista på saker att göra idag.

Motivationen och inspirationen gick på högvarv igårkväll och tusen tankar om vad och hur jag/vi ska göra med lägenheten och med mig själv fightades om uppmärksamhet. Inte nog med att jag inte kunde slappna av för att jag var konstant kissnödig och öm i magen (kryssar fingrarna för att det inte är någon jäkla urinvägsinfektion-har inte tid!), då ska man ha alla de där ideérna snurrandes i huvet samtidigt som man stressar upp sig och räknar timmarna tills pojkvännens alarm ringer, för då ska ju jag också gå upp!

Well, det är väl bara att sätta igång. Ju mer jag gör idag desto mer chill blir min dag imorgon. Smoothie-dejt med Daniela och sen hinka kaffe med Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0