upp som en sol och ner som en pannkaka!

Från att känna sig som riktigt kick-ass till riktigt-jävla-as-dålig kan steget vara ganska kort ibland alltså. Började ju dagen med min promenad och frukost, städade sedan hela lägenheten innan klockan slagit elva. Och som från tomma intet dök det där förbannade magontet upp. Jag visste att jag inte skulle dricka så mycket kaffe som jag gjorde imorse. Har legat i soffan hela dagen och mått illa och småätit i hopp om att det ska bli bättre. Så himla dumt, men nu börjar det äntligen ordna upp sig ialla fall. Vet dock inte om jag pallar gymmet, men en liten extra promenad kanske jag kan offra mig för. Först ska jag ialla fall laga lasagne till prinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0