your stomach shouldn't be a waste basket

För andra dagen i rad vaknar jag av mig själv vid sex och känner mig utvilad. Himla skönt ändå. Magen är dock fortfarande kaos sedan igår, den obligatoriska kaffekoppen har ersatts med en kopp rött blåbärs-te.

Jag är så himla bra på att komma på ursäkter till att inte gå till gymmet. Som idag till exempel, magen gör ont och jag känner mig rivig i halsen (vill ju inte bli sjuk lagom tills vi åker till Sälen på torsdag). Då kan man ju istället välja att gå en promenad- men utanför fönstret yr snön runt (what's up with that !?). Och skiter jag i både gym och promenad så kommer jag dras med dåligt samvete för att jag inte gjort något även fast jag var uppe tidigt. No more lame excuses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0