en gång för alla

Ibland undrar jag ju varför jag inte bara tar tag i den det med träningen, på riktigt liksom. På lördag är det 2 veckor kvar tills cyklingen och jag har ju knappt tränat ett skit. Jag är expert på att skujta saker på morgondagen (och sen blir det ju såklart inget av det ändå) och komma på ursäkter för att slippa. Jag känner mig för trött för att träna men jag är ju trött för att jag inte tränar. Jag tycker ju egentligen att det är kul, behöver bara en rejäl jävla spark i röven!

Missade spinningen igår och imorse ringde klockan vid 6 för att jag skulle på spinning vid 7. Men istället för att snooza i 10 minuter så råkade jag stänga av alarmet. Vaknade sedan 20 min innan passet och näe, jag tränar inte spinning utan mat i magen.

Har dock varit ute på en 50 minuters powerwalk istället. Smakade himla bra med kesella och blåbär (och morgonkaffet såklart), efteråt. Nu är det dags att måla på ansiktet, föna håret och sen knalla bort till pendeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0