koma

Jag är så fruktansvärt trött. Skulle kunna somna sittandes här med datorn i knäet. Har jobbat hela helgen, tio timmar varje dag(jobbar iofs alltid 10-timmars pass, men på helgen känns de som minst 15 timmar).

Efter jobbet i lördags var vi på bio och såg Dark Shadows.Johnny Depp är ju Johnny Depp, briljant som alltid och det finns ingen som kan göra filmer som Tim Burton. Hade nog uppskattat den mer om jag inte hade varit så sliten. Helt okay var den ialla fall.

Efter jobbet igår var jag och två av mina systrar och såg världens bästa Ron Pope och Zach Berkman på Södra Teatern. Vilka personligheter och framförallt vilka röster! Kommer ju definitivt att se och höra dem igen om de kommer tillbaka till Sverige.

Idag har vi sprungit på stan i några timmar tills det var dags för Marina och Nellie att ta bussen tillbaka till värmland. Resten av dagen lär spenderas i soffan, titta på lost och käka kebabsallad. Hade lovat min snutt att göra paj till honom och även lovat mig själv att ta fram mina ritgrejor och kludda lite. Men. Jag. Orkar. Inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0