att bryta gamla vanor


Det har hänt flera gånger när jag varit trött efter jobbet att jag har knallat in på pressbyrån, påväg till pendeln, för att köpa mig en chokladbit eller två. Men inte igår nej, var inte ens sugen utan köpte en keso istället (hoppade dock över toppingen, som innehåller för mycket socker). Tycker jag var riktigt strongt gjort.

Har dessutom tappat 0,7kg sendan förra veckan (hade det inte varit för mina yoghurtfrukostar hade det kanske varit lite mer) och idag är min sjunde dag utan socker. Ger mig själv en rejäl klapp på axeln.

Kommentarer
Postat av: Marie

klapp klapp :) Det är tufft att bryta sina vanor så men man känner sig, med rätta, så himla stark när man lyckas :)



Jodå det blev en runda igår kväll, skitkallt och grymt halt men ut kom man iaf. Och lagom trött för sängen blev man också

2012-01-25 @ 16:20:07
URL: http://promenixloppan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fan vad grymt!! :D

2012-01-25 @ 18:06:24
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: heddashälsa

Skitbra jobbat att stå emot sockret för det finns faen överallt!

2012-01-25 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0