baby i tell ya my heart is freaking out when i held ya



Blev en lång sovmorgon idag, sådana som är fullt tillåtna på söndagar. Dagen till ära drog jag öven fram min Aeropress som jag fick i julklapp på Kaffemakeriet förra året. Gott kaffe och två kokta ägg med majonäs till det, nu står jag mig en bra stund!

-
Hade ett ,vad vi kan kalla det, mentalbreakdown igår. Var helt slut efter jobbveckan, plus en del personliga grejor. Så morgonen och förmiddagen tillbringades gråtandes i fosterställning. Orkade inte göra ett skit och den enda promenaden jag fick blev den upp till ICA. Framåt eftermiddagen och kvällen ryckte jag upp mig lite. Fuskade även med att äta både lite chips och lite godis. Något min mage inte är sådär jätteglad för så nu är vi back on track igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0